Hamnplan 5:s sommarinvigning Resumé

Det var alltså dags för den årliga Fanta/Rosé-festen igår och på förra årets fest så dog ju
Michael Jacksson
live så det var ju en fest man minns. Frågan var om den här skulle bli lika minnesvärd?

Med kungen Låås, Orleifsson och Ari i sina vanliga esse, Zäta på fyllis,
tweet-duell med SVT:s Jonas Karlsson, Hampus...ja...gjorde kvällen... så... ja. 

Laddade givet med kvällens dryck och brände igenom Peace&Love DvD:n.
Linn serverade grymt bra!




Det var alltså Hamnplan 5:s sommarinvigning som var målet precis som förra året.
Dök in runt 12-tiden efter en skön taxilirar-tur där Wisby Södra tydligen gått ihop med
Visby Taxi eller vad det var. Jaja, upp på terassen där Henrik Zetterberg höll håv.

Alla skulle snacka och peta på Zäta.
Men frågan var om det var mest synd om honom som alla ville prata med eller
Jonathan Hedström bredvid som ingen (förutom hockeyinsatta) kände igen.

Hampus blev riktigt Starstruck men ändå inte i närheten av Björklund, Orleifsson och Ari
som tog ett snack med Zäta i baren. Hampus fick en hand, jag fick en rövpåläggning och ett "tja".
Sen gällde golvet.

När jag mellanlandar och står nere på gården kommer
plötsligt en flygande mobil och crashar i tre bitar på stengolvet. Vem är så skön? tänker jag
innan jag tittar upp mot trappen där en halvdyngd Hägg ranglar ner med ryggont. Men den höll.
Kanske inte ryggen men mobilen!

På stora golvet sen. Riktigt skön house signerat Lager & Wiman och mitt när man står där så dyker
en saxofonist upp och bara är såå skön. Han står med oss ett tag, tar ett järn med oss och hoppar
sen upp på bardisken och fortsätter blåsa på. Grymt!

Det är Låås. Kungen.

Han kör alltså lite improviserat till DJ:ernas klubbmusik. Vilket drag!
Ett tag är det Jag, Hampus och Låås till den där grymma
vitblinkande turbolampan som man blir paaaarty av.

Awsome. 4 av 5 toasters, en grym helkväll.


Hittade ett klipp på Låås från en något stel klubb någonstans...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback