FFFF V.9

1 LINNS AFTERNOON TEA PARTY.

Linn hade ett ovanligt födelsedagsfirande idag och hade det inte varit
för att jag glömde kameran så hade jag kunnat bjuda på ett par bilder.
Det var i alla fall kanongott med ett nytt mysigt koncept med hela familjen.

2 CARLINGS.

Köpte väl mitt senaste par brallor -03 typ. Men det blev en vända på
Carlings i veckan och snubben som jobbade där var riktigt skön alltså!
Blev tre par byxor också, när jag väl går igång, då kör jag hårt.

3 OSCARSTAGGA.

Inatt är den här, den 82:a upplagan av Oscarsgalan.
Många filmer nominerade iår och jag och Linn har försökt att
hänga med så gott det går, vilket inneburit en kavalkad av
Oscarsfilmer denna vecka. Nu gäller det bara att hålla sig vaken också!



4 THE BLIND SIDE.

Sista filmen inför Oscarsgalan var kanske också den skönaste.
"The blind side" är baserad på en sann historia om den rika familjen
som tog hand om en talangfull hemlös mörk kille och tog honom till toppen.
Feelgood-film så det heter duga med en riktigt skön familj med Sandra Bullock
i spetsen som den bestämda morsan.

Veckans film! 5/5!



5 CHICAGO WHO ARE YOU?!

Google Analytics är asskönt.

Under min första vecka med detta magiska medel har jag kunnat
fastställa att jag haft besök på bloggen från Australien, GB, Norge, Canada, Argentina OCH...
US and A. I Chicago har någon gjort upprepade besök!
Så du i Chicago! Hur har du det?

F SKRIVKRAMP

Har inte orkat, har inte haft någon lust och har inte känt att jag har
något att skriva om. Därför har bloggen sugit denna vecka. Sorry.


Kommentarer
Postat av: Kristian

Aha, Mr. Chicago är funnen, det var vår allas Jacob "Jaken" Jacobsson... på vift...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback