....

En liten utredning om "buden" kommer. Men nu är jag så damn trött efter att ha rattat Sonetten (no servostyrning, no servobroms, just power) hem från Shell så mina spagettiarmar bara halkar runt på fel tangenter hela tiden. Dessutom måste jag sova då jag klockan 7 skall befinna mig på Follingbo Raceway och dra igång gamla bettan.

Håller just nu på att övertala Jocke "Jag har en egen specialkorv på Shell" Jonsson att komma och se nån timme innan jobbet.

Jag dementerar också ryktena om att jag och Jocke är sambos, men kan inte neka till att diskussioner mellan bägge parter har förekommit.

Isak Ahlgren måste snart ta sin "Seaside-oskuld".

Snook nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Tiken

Va tusan, vi sa väl måndag? PLIIS! Jag är ju inte ledig på torsdagen :(

2007-07-21 @ 16:57:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback