After Work.

Intim smärta. Ingen luft, ingen kraft i benen men en jävla smärta. Sebba "Katten" Ekström är ett dysse.

Tidpunkten 2400 är en tidpunkt som är efterlängtad efter åtta timmars stängningspass, och just igår var det dags för en liten after work. Hemma i residence Karlbom blandades alkohol och vänner och förenades i diverse idiotiska tilltag.

Ner mot Hamnplan mot stängning. Där finns allt möjligt trevligt folk som vill skratta och vara glada och man tror att man vandrar i ett litet roligt inferno. Då blixtrar det till.

Sccchmaack. Sebba Ekström is in tha fucking house. Kvidande och lidande efter ett skrevslag.

Klas Markusson står och snackar med FG86:s lilla juniormålvakt och jag joinar. Sköna lirare. Lugna och trevliga.
Shell-Jessica och Shell-Alex dyker upp.

Katten får en rejäl smäll tillbaka. Ha. Elton, Joel och Katja Kavat blandar sig också in i leken.

Tågar upp mot Mc´Donalds där man kan beställa cheesburgare i kassar. De e kul. Det tycker alla.

Går bort mot Alis tillslut och samtidigt som Niklas och Tobbe lämnar med taxi så stämmer jag och en finsk lirare in i Nikita Englunds sånger om Visby AIK och dess Konung.

Tillbaka till Donken där Andreasson har en påse cheesburgare.

Jag sover två timmar och börjar åter jobba klockan 9. Börjar dagen med två Powerking och en Yalla.



KVÄLLENS:

Smell
Någon kastade in en bulle i mikron och körde igång. Någon möttes lite senare av rökmoln i köket. Inte så mysigt.

Dysse
Outstanding etta. "Tha Kat" Ekström drar upp gamla sår.

Sång
Den finska sången om Janne Sandberg sjungen av Nikita slår alla rekord.

Chokladsåsnylle
Tobbe Wejdträ fick smaka på såsen.

Komentar
"-Jag skulle hjälpa dig om jag jobbade här". Någon vräker ur sig på morgonen när McDonaldskillen går i havet av sopor och plockar.
"-Nej ska vi ha sex eller?". Sebba Katt kastar ur sig när alla sitter tysta runt bordet. Kan ha varit riktat mot den kvinnliga deltagaren vid bordet men jag vet inte.

Kidnappning
Sko i McDonaldspåse är det bästa göstället på öster klockan 3. Ingen kan hitta den.

Lek
Kim Bauers polare skulle köra "sno två tjejer av två killar som ser farliga ut-leken". Hmm? Kul?










Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback