Hamnplan 5 - Torsdag - Resumé

För tredje gången denna vecka (därmed rekord) så skulle vi entra Sommarvisbys mörka gator, hamnens utlänska snaskförsäljare och höra klubbmusik i våra öron. Vi skulle ta en liten krogis igen.

Jag drog med mig Hampus från väte i 900:an och tågade in mot Hamnplan där Julia enligt rykten redan befann sig. Och mycket riktigt var Julia redan i lokalen när jag och Hampus entrade.

Dött. Riktigt dött var rapporten från Julia och det var med vemod som jag betalade den 100-lapp som Hamnplan promt ville mjölka ur mig. Jag kände ju mig grymt aplurad igår så det kunde väl inte bli värre idag tänkte jag.

Dött. Rikitigt dött var statusen.

Vi drack lite (Cola för mig) och pratade med Julias vän från Shweiz (stavning?) och han verkade sjysst och fullt frisk. Ända tills han kom upp på dansgolvet. Shit pommes.

Jaja. Spray spelade sjysst musik nere och det var ungefär då som folket började strömma in. Värt. Så när man sen gick upp på dansgolvet uppe så var det helt okej med folk och fläkt.

Körde hem ungarna efter stängning, och lade mig och stendog i min säng.


Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA.. jaa, han var ju ingen John Travolta om man säger så :P

2007-07-28 @ 17:34:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback