Plötsligt händer det.

Idag inträffade en typisk "plötsligt händer det"-pryl. Jag tog exakt lagom mycket raklödder när jag skulle raka mig. King.



Idag har jag min första av fyra lediga dagar från jobbet, sen blir det tre långa veckor av jobb.

Därför blir det en liten utgång ikväll, med paret Hägg-Malmborg (nån mer som skall med?), och det är tal om Bolaget, Hamnplan & Burmeister. Så det skall bli spännande. Har precis varit hemma hos Hampus (Hampus var inte med) och hämtat kläder & sprit medan Hampus per Telefon guidade mig förbi systrar, hundar, uppblåsbara dockor och smutstvätt. Sen gav han sin topp-5 samlagsställningar när han ändå var i gasen. 


 
Mitt öga bultar. Malcon försökte köra in handen där under fotbollsträningen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback