Rhodos Dag 4 (onsdag)

Plats: Hotellrummet

Tid: 13´45 (Powernap)

Rumsstatus: Jimmy ligger med stukad fot på en stol som står på sängen. Ragge är mitt i sin powernap.

Maten: Körde på biffar, pommes/pasta och mycket tsatsiki, lök & Paprika. Åt med Törngren, Olof Thunegard, Adde Grön och André Karlström.


Fysisk status: Mätt

Dagens kommentar: "Nu blev jag sådär pissnödig som man kan bli när man har stukat foten" //Jimmy

Kanonen: Adde Krafts balja mot Froya var inte helt fy skam. Distansskott över keepern.

Shoppat: Nej

Misstänksamt: Korven i frukostbuffén smakar inte korv.

På schemat: Lediga resten av dagen, dock förbud på att steka i solen, vilket vissa redan har trotsat genom att lägga sig och steka runt superheta tiden (12-15), men då var Mickelin där och skällde lite.

På tv: Polen - USA i U20-VM
Gör istället: Skall se en film med Micke Z & Jimmy.
Dagens nyhet: Fernando Torres skriver på för Liverpool.
Dagens Öhman: "Men asså, var ligger lobbyn da? //Sagt på samlingen på den tredje dagen på hotellet.

 

Gotland - Froya 3-0 (3-0)

Jävligt skönt med en seger efter två torsk, och fick spela samtliga 90 minuter för andra gången, men vi hade två avstängda och lite skador så får se hur det blir i morgon.

  

Vissa problem har börjat uppstå;

 

Vilka kläder har jag använt?

Vilka kläder har jag svettats bara lite i?

Vilka kalsonger/strumpor har jag spelat match med och bör inte ta på mig på middagen ikväll?

 

Man har vant sig med värmen så ibland känns 30 grader rätt kallt.

Man är ständigt pissnödig och dassar ca 15 gånger om dan.

Man tar bara Hawaii till middag eftersom det är lättast att beställa.

Man tar Cola av samma orsak.
Resorben (apelsinsmak, har jag) skall nu doseras med 4 st tabletter i 1 ½ liter vatten och sen skall hela flaskan småsmuttas in genom truten under kvällen.
I matsalen spelas bara Enrice Iglesias.

image137
Nymfi, vår räddare i nöden. Har nu klämt 2 st 6-pack med denna ljuva dryck.

image138
The room

image139
Planen som är väl inramad av kravallstängsel

image140


Kommentarer
Postat av: Krille

Min flickvän heter Mea Suhonen Frohm, för den nyfikne...

Postat av: Flickvännen

Korrekt stavning... Imponerad =) Saknar dig, kom hem!!! Älska

2007-07-04 @ 23:43:43
Postat av: Jonas

matchen, U-20 var jäkligt kul o se, speciellt då USA vann med 6-1 och de var nåra härliga lirare med. Och för att informera dej, öhman har alltid vart sån. Jag tror hsn i hemlighet ännu är en liten spermie som letar efter ägget :)

2007-07-05 @ 10:49:01
URL: http://floffrickard.blogg.se
Postat av: simon

midsommar såklart , tänkte om jag lämna några rester efter mig i bagageutrymmet;D

2007-07-05 @ 14:53:44
Postat av: simon

midsommar såklart , tänkte om jag lämna några rester efter mig i bagageutrymmet;D

2007-07-05 @ 14:54:11
Postat av: Kraft

Nej, min balja vara verkligen en krydda!!

2007-07-18 @ 00:13:36
Postat av: Kraft

Saknar allt där nere:(

2007-07-18 @ 00:14:14

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback