Rhodos dag 6

Plats: Toaletten på rummet.

Tid: 13:30

Fysiskt tillstånd: Mätt

Saknar: Rena kläder

Slut på: Vatten(!)

Poker: +80 kr

Äckligast: När jag öppnade dörren till "bajspackarrummet" och slogs av en doft som är obeskrivlig. Därför tänker jag inte försöka.

 

Efter att vi kommit hem vid halv 11-tiden igårkväll så duchade vi, åt, och gjorde oss till eftersom vi hade tänkt gå ut. Klockan tjugo i ett så var man lite tveksam på att dra ner mot krogen, men va fan, det var ju bara och hänga på...

 

Vi gick till ett lite mindre ställe där det serverades dricka och dansades. Efter ett tag var det skönare att hänga utanför och där träffade jag Jonte Ingman som hade hittat en vilsen österrikare. Eftersom jag själv är en fena på tyska så fick jag agera tolk, och det var något av det roligaste på hela resan, förutom när Kevin skrek att tjejerna med ?store sickar? kunde sitta bak, när en av tjejerna var aupere från Sverige. Tysken var riktigt vilsen och visste inte var han bodde, men han visste att Ingman var en 16-årig homosexuell svensk, o.s.v.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback