Rhodos Last Day (lördag)

Plats: Balkongen
Tid: 18´12
Fysisk status: Lite bränd
Gör: Spelar poker
Varför? Orkar inte göra mycket annat än att sitta i skuggan.
På schemat: Åka hem med flyget vid 22-tiden...
Konstigt: Att det inte finns lås på de grekiska toaletterna
Shoppat: Massor...
Roligast igår: Kraften som dansade runt på gatorna med en liten ryggsäck och bolmade som ett ånglok.
Våtast igår: Min säng när Ragge lagt sina badbyxor på den. Märkte det när jag skulle sova.
Oklarast idag: Varför Owe Järlö stoppade sina solglasögon innanför mina byxor.

Igår var det avslutning för hela Island Games, och alla deltagare samlades på nått slags torg nere vid hamnen och sen sa någon nånting som ingen hörde eller brydde sig om. Därefter bytte folk jackor och pins och min gotlandsjacke byttes mot en Bermuda-jacka (en av de svåraste att få tag på tydligen). Bytte den med en liten golfare, men den var snygg och satt perfa.

Sen drog vi på krogrunda som hette duga och vi hamnade på någon slags svensk-gata med barer som "Grabbarna grus" och "Tre kronor", och överallt satt det skyltar som sa "Vi har snus". 

Tydligen saknades en bordtennisspelare från Jersey i morse när deras flyg skulle gå om en timme, och deras ledare misstänkte att killen fanns hos gotlänningarna. Uppgifter saknas om hurvida killen hittades eller ej.

KOMMER LÄGGA IN BILDER INOM SNAR FRAMTID...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback