Veckans som gått.

SAKNADE:

Mjölk

Mea

Saaben

Toalett med lås och tidning

Något annat än Hawaii och Cola

"Du vill ligga med mig, men det går inte!"
Något annat än gul mat
Min egen säng

SAKNAR:
Att hoppa i poolen när man blir för varm

Ragge & Jimmy

Billig Barrunda

Resorben

Sol

Owe Järlö spexar runt

Gå utan strumpor
  

VECKANS:

Låt: "The Proclaimers - I´m gona be (500 miles)"

Danskung: Andreas "Jag tar med ryggsäck på krogen" Kraft

Mysterium: Vad det var i frukostkorven

Snackis: Törngren föll från balkongen efter fotbollsfesten
Impulsköp: Micke "Pokerstar" Zetterström drar till med ett par Prada-brillor på flygplatsen innan vi drar. 2000 kronor. Heeej dååå!
Utslitna ord: "Jamas" - Skål på grekiska, användes som hälsningsfras överallt.
Dryck: Nymfi, ett mineralvatten som du mår bra av.




image153
Sjukt fin plan uppe i bergen

Vi har snus.
Skyltar som sågs ofta på "Svenskgatan"

FårösundGang.
Fårösundsganget med Scheller, Schmack & Schampoo

Haah
Ingman disskuterar med Tysken som hade sina fördomar

Hotellet.
Hotellet

Jaa.
Ser på showen

Grabbarna Grus.
En av krogarna i Rhodos City, "Grabbarna Grus"

reg & Kraft.
Rääg och Kraft hade sina bataljer

Jimmy.
Jimmy avnjuter showen

moi.
Ute och käkar

paus
Pisspaus på väg upp till bergen

Läga Priser
Var tvungen att ta kort på detta.



När jag kom hem så stack jag direkt och hämtade ett redigt gäng med den uppklädde Kim Bauer, den eleganta Sara, den fundersamme Sara och den salongsberusade Niklas. Åkte hem och däckade i min alldeles egna och sköna säng.

Kommentarer
Postat av: pettersson

är jag den fundersamme sara eller:P

2007-07-09 @ 16:31:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback