Fem Fina Före Fulingen V.16.

1. HWITSTJÄRNA

Gammal är äldst!

Hwitstjärna är det bästa matstället i Visby och för första gången
på ett halvår var jag där i veckan och nu är frågan om jag inte
kommer att komma tillbaks lite oftare.

Billigast, mest (Buffé), godast, mest sallad, mest bröd!



2. DALHEM IF

4 pinnar på 2 matcher mot 2 topptippade lag.
Respekt.



3. HALLELUJAH

Eftersom inbäddning är inaktiverad får ni lyssna
HÄR!

4. FLÄSKYTTERFILÈ

Muy bien!

Lördagens gourmetmiddag bestod av mögelostfylld
fläskytterfilé med vitlöksoljad klyftpotatis. Sjukt gott!
Detta tillagades hemma hos familjen Rohnström/Smitterberg.



5. STEPHEN LYNCH

 

F. BEN AND JERRY´S PEANUT BUTTER COOKIE DOUGH

Vilket skit!

Jag har i ett par veckor funderat över den där dyra glassen som legat
i GB-boxen och intresserat mig med sitt pris på 26 spänn. 

Så en kväll slår jag till, och förväntningarna är stora... enorma... eller stora i alla fall.

...och ut ur den lilla pappasken kommer en liten pinnglas som ser ut
som en bajskorv och smakar...inget speciellt.

Så dåligt!

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback