FFFF V.13

1 STOCKHOLMS STOLTHET

Nu 2-0 i matcher mot Linköping och det börjar bli dags att boka biljett.
DIF kan ta hem det iår, lika gärna som något annat lag, efter en
perfekt sässe så ser dem just nu som allra starkast ut.
Ölvestad, Ottosson, Nilsson och Niklas Falk som var veteran redan när
dem bärgade guldet 2001, GE MIG GULD!



2 SNOOK

Maskinen, Afasi & Filthy, Lorenz eller solokariär för Danne.
Det kan aldrig bli detsamma igen!
Varenda låt är guld. Vissa är diamant.
Snook är och förblir en legendariskt bra tid av mitt liv, hittade lite gamla filmer från
Snookspelningar på Gutekällaren.
Bring backs som memories.

Håll käften Orkestern!




3 TERESA ANDERSSON

Ett musikaliskt under, behövs det någon motviering?
Liksom Håkis Hella så kommer jag spika varje spelning jag kan.

4 ELASTO MANIA

Back in the days.
Nu nedladdat till Linns bärbara.
Underbar känsla. Underbar grafik.



5 ÅRETS APRILSKÄMT

Samma pappa, på fyra olika bilder, med olika mammor.
Lätt årets aprilskämt!




F VIRUSSKYDD. DAGENS I-LANDSPROBLEM

Varför skall man ens behöva ha virusskydd?
Varför vill en del sitta och hitta på olika virus?
Då måste man ju vara totalt hjärnblåst!

Nu har jag inget virusskydd igen på min dator (som jag använder ytterst sällan)
och jag brukar bara kasta på något 30-dagars skit men nu orkar jag inte längre.
Och betala kan dem ju bara glömma för en dator som jag bara använder till att
lira musik i köket och ladda från I-tunes till I-poden.


Kommentarer
Postat av: Gustav

Ladda hem nåt gratisprogram då..

Postat av: Krille

Jo jag får väl göra det... har inte orkat förut...

2010-04-04 @ 22:36:57
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: sara

aprilskämtet med samma pappa är gammalt:P GT eller GA hade samma skämt för något år sen.

2010-04-10 @ 17:41:21
Postat av: Krille

Ahaaa... vad b, men det var lätt det grymmaste jag såg iaf:P!

2010-04-11 @ 11:34:43
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback