FFFF V.14

1. DÄCK is CASH is KING

Den 15 april MÅSTE man ha sommardäck.
Regeln i sig är skum och pressar allt hårt jobb till ett par veckor med påsken i mitten.
Men detta ger 3-4 riktigt hårda veckor i verkstaden vilket ger mer jobb och
längre dagar vilket ger mer lön vilket alltid är välkommet. Tackaaar!

Teknikinköp hägrar!



2. EDWARD NORTHON ASIAN VERSION

I ett av Botkyrkas sliskigaste hak så regerade en man and en man only.
Edward Northon. Fast asiat.
Helt seriöst, det var så likt så det var sjukt.
Jag undrar om det var Edward Nothon som klätt ut sig till japan för att kunna
relaxa lite i Botkyrka. I vilket fall så bjöd Edward på en sliskig pasta.
Nån kycklingbit och räkor, huh.

3. KALL BEARNAISEÅS

Axfood skickar ut en random flaska kall bea-sås i vår varuleverans
och naturligtvis är jag där och hugger. Underbar kall BEA! 
Räddade min matlåda med kotlett och klyftpotatis.
Slår faktiskt mangorajan!

 


4. SÄLJA BIL

Ett ord.
Skönt.
Sålde iväg Micran på zwei tagen och Linn fick igen sina moneys.
Så nu får vi se vad nästa bil blir?



5. MAGNUM GOLD

Som att suga på äkta guld?!
Jag diggade den iaf, smakade lite kaffe/cola.
Helt sjukt förresten att det finns pinnglass för 27 spänn.

F. TOPPOLAN/WIDIN/BÅTHELVETET

Någon borde trimma gotlandsbåten för dem här kvällsturerna är så sjukt sega.
Lätta på lasten. Cabba av. Bygg en bro.

Fick dock njuta av Widins bedrövliga kortspelande den här gången.

Och för första gången på ett halvår dök det upp en Toppola igen.
Men såldes lika fort som den dök upp.
Trist. 



Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, skönt att få sälja Nisse-Pisse, men drygt att toppolan va såld :(

Postat av: evelina

Fan, du MÅSTE ju bara införskaffa en Toppola!!



SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!



:) Du skulle va kung på gotland.

2010-04-12 @ 13:07:52
Postat av: Kristian

Hehe ooooh yes, eller unik i alla fall! :D

2010-04-12 @ 18:15:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback