Fem Fina Före Fulingen V.30.

1. WE LAJK MARTEBO

Konserten i Martebo har vi haft i sikte hela sommaren och tillslut så var den där.
Det var riktigt kul att det blev lite folk och att det gick så pass bra som det ändå gjorde.
Såg filmen från konserten igår och det var faktiskt riktigt nyttigt eftersom
det inte bara var bra utan även fanns 100 saker att jobba på...



2. LAMUGRILLNING VID SKANS

Tillslut så blev nått uppstyrt med Lamu som gästar Gotland från Norge.
En härlig grillning i det blåsiga vädret med polare, fläskytterfilé och brassestol.
Gött. Göttare. Göttast!

3. FAMILY GUY-MARATHON

Har inte varit något större extremt fan, men satte mig framför Family Guys marathon
på tv6 och det är bara för grymt när tittarna har fått rösta fram de bästa avsnitten!



4. LUNCHGRILL I VÄSTERGARN



5. UTKLASSA DALHEM

Jaja, långt ifrån A-laget, men jag var inte beredd på något underverk när jag ensam åkte med
ett gäng juniorer ut till Dalhem IP. Trodde det skulle bli tufft.
Men det blev riktigt kul och en skön avrundning på veckan när Gute B och framförallt
Olof, Victor och Silva hade lekstuga med Dalhemsförsvaret. 5-0 och NÄR IF tar över serieledning.
Gör Janne Nilsson comeback om dem går upp i fyran?

F. ROMOCOLA PÅ EFFES

Utan tvekan den vidrigaste någonsin.
Var tvungen att ta en vanlig cola efteråt för att
se om det var den det var fel på.
Adams famlij var rätt svängiga dock, mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Family guy är bäst i världen!!!:D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback