Fem Fina Före Fulingen V.31.

1. RESEPLANERING

Det skakar i hela kroppen.
Att kolla runt på
www.backpacking.se, www.resdagboken.se och www.minTur.se är helt underbart.
Börjar det närma sig konkreta alternativ???
Jag kooookar!



2. SANNAS FOTOINTRESSE

Sannas fotograferande börjar helt plötsligt att visa sig allt oftare på
hennes blogg. Riktigt kul!!

Här snor jag en bild rakt upp och ner, en bild Lamu nog gillar:



3. HUSSEINS SKOTT I 93:e

0-1 hade känts orättvist.
Så på matchens sista skott drar Hussein in den vid vänstra stolpen.
Skönt var ordet.

4. MIN YAMAHA

7 år gammal!
Har fått 90 kg kropp över sig!
Omöjligt omstämd på fyllis!
Den här veckan... gick första strängen av!
PÅ SJU ÅR!

Så bort med resten, skrapa av 200g fett från banden och sen på med nya strängar.
Men ändå, en eloge till min gitarr för 7 års slitage utan att säga ett ord!


 
5. PISTAGEGLASS FRÅN ATTERDAGS

Fö jääääkla gott!
 
F.
  MITT HÅR

Orkar inte klippa det, orkar inte ha det i ögonen?
Nu är det bara....långt...
Vad gör man?
Slickat?
Bandana?
Klipper luggen med kökssaxen?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ihhh, vad glad jag blev över att bli nämnd här!=D

Postat av: Linn

Hahaha! klipper håret med kökssaxen?!? :O :P Nej, man snor Linn's hårband och använder det istället :P

2010-08-09 @ 10:11:41
Postat av: Evelina

yeeeyy, en pussisbild :)



Vad FINA ni är, sötnosar! & vilket fint foto sanna har tagit.



:)

2010-08-09 @ 11:05:20
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Ankie

Gör som min sambo. Först en massa fjäsk och lite mild röst. Sen när han är klippt visar han vem som bestämmer! Ha ha

2010-08-09 @ 13:02:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback