Fem Fina Före Fulingen V.33.

1 GARETH BALES BALJA

Vilken rivstart för Tottenham och vilket j*v*a mål av Gareth Bale.
Jag hoppas på något liknande från Jakan idag...



2 NATTERAVN

När jag hört den har jag hatat den, men nu när jag lyssnat på den...
Ja då är den grym.. musikaliskt...
Både i orginalversion och den här udda jag hittade på YT:



3 NY SÄSONG AV TIME OUT PÅ GÅNG!!!!

4 BACKPACKERVÄSKAN

Gjorde en kraftig rensning på vinden och där längst in låg våra McKinleys,
underbart att dra fram dem och "Guatemala-lådan" och tänka tillbaka på den sjuka
backpackerresan förra året. Nu är det snart dags att släppa på nästa...



5 MAJS- PAPRIKA OCH ÄRTBLANDNING

Euroshopper, i frysen, bara att hälla upp.
Sjukt underskattat!



F ANIMAL PLANETS REKLAM

Man blir psyksjuk av att se på Animal Planet, så är det bara.
Visst programen är skithärftiga och det är Shark-month den här månaden.
Men Animal planet kör reklamer varje kvart, reklamer för egna program bara iofs. Men. 
Det är EXAKT samma reklamer.
Det är EXAKT samma ordning.
Det är EXAKT samma låtar.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback