Fem Fina Före Fulingen V.34.

1. WAIT FOR IT... DALHEM

Jag ger dem ett eget inlägg senare,
för det är dem värda efter den här helgens säkrande av division-3-kontraktet!

2. FUJIFILM

Efter nästan 1 år så har vi ÄNTLIGEN beställt framkallning på bilderna från Guatemala!
Naturligtivs är det Fujifilm som gäller, bara det bästa!!!



3. HEMLAGAD PIZZA

Många pizzor på Sunes blir det i månaden...
Så igår gjorde vi vår första hemlagade pizza och den blev magisk.



4. SEASONS PÅ ANIMAL PLANET

Nu är "Shark Month" snart slut och istället drar "9/11-season" igång och jag som aldrig
tittat på Animal Planet har nu börjat inse charmen med att se något lärorikt istället för samma
gamla 2½ Men-avsnitt. 9/11-season är alltså tema Terrorattackerna som snart är 10 år sedan. Sjukt!



5. FOLKRACE

Alltid lika härligt att åka ut till lerhålet när det har regnat och se lite Folkrace!



F. 5 SPRUTOR

Llllllllrrrrr, inte bara att det inte är direkt dödskul att gå dit.
Det kostar skjortan också.
5 sprutor, 1 drickvaccin och tre tablett-doser kostar ju som en weekend i Berlin.
Men nu har jag i alla fall sjukdomen Hepatit i mig för typ resten av livet...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad fint ni hade dukat upp också! :)

Synd att du inte kunde ta några snygga bilder på min fina bil... :(

Postat av: Krille

Jajjemän, vi myste till det ordentligt! Jo det var trist när man för en gångs skull var ledig!! :P

2010-08-29 @ 17:43:41

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback