Fem Fina Före Fulingen V.28.

Kör en liten specialare den här veckan.
5 minnesvärda bilder från veckan som gått...
och en jag nog kommer glömma...

1. EJTE FLUNDRE

Vilken inledning på veckan att laga till lite flundra
för första gången. Smakade... helt okej...

 

2. MARTINS SHOTBRICKA

Glasbordet blev en shotbricka.
 


3. LITE NATTFOTO MED SANNA

Direkt när vi drog ut... så började det regna.
Så vi blev trötta...
Men hann med någon bild hit och dit...



4. BAD MED 2 SORKAR

Jag och Linn fick sällskap av Mattias och Kalle ut
till Hejdebybrottet. Lätt veckans badställe!



5. BARNKALAS

Kalas för de 3 barnen Mattias, Carola och Kalle, Mamma pappa och barn
som alla fyller år inom en vecka. Ganska ovanligt?



F. HITTEGODS PÅ HAMNEN

Vi hittade en borttappad bil på hamnen men pga regnet fick
jag snabbshoppa kortet genom bilrutan istället...
Annars hade den kunnat bli fet uppifrån...
Fast det är ju ingen sonett...


Kommentarer
Postat av: Anton M

Va? Inget om min vecka i Gustavs skuggas stank?!

Postat av: Krille

Men Anton, det skulle vara speciella, minnesvärda saker, inte sånt vardagsmat som att Gustav stinker skit...

2010-07-19 @ 16:34:43
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Marty

Den där brickan var ju en riktig stämningshöjare, även om vissa blev fylltrötta:P ska säga att jag fick grymt ont i magen efter dom där äppelpajerna...urk!

2010-07-24 @ 23:12:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback