Fem Fina Före Fulingen V.22. (MAT)

1 HWITSTJÄRNA

Parmesanbakad potatis med kycklingfilé och gräddsås.
En dejt med Jocke på Hwitstjärna var lätt veckans bånge för smaklökarna.
Lycka stavas B-U-F-F-É!

2 MORSDAG

På mors dag tog jag mig i kragen och beslutade mig för att en
gång för alla göra en proffsig smörgåstårta a lá inget recept.
Det blev riktigt bra!



3 EKEBYGRILL V.2.0

Fläskfiléspett med färskpotatis som Stekar-Linn håvat in.
Liiite kyligare på Ballen höll jag på att skriva men Ballkongen menade jag,
men det var ändå grymt att sitta ute.



4 STUDENTMOTTAGNING

Brorsan och Kusin-vitamin har tagit studenten.
Så lördagkväll bjöd på feeeet kött- och fruktbuffé!



5 KÖRFEST

Linns kör hade fest i Hide i onsdags.
Revbensspjäll med potatissallad bjöds det på i mängder.
Jag och Jocke lassade in spjäll på spjäll och damerna i kören manade
på tills vi hade så ont i magarna och spjällen hängde ut ur öronen.

F
Tomater, sjukt äckligt!


Kommentarer
Postat av: Ankie

Vilken smörgåstårta, du är ju proffs!

2010-06-06 @ 21:08:05
Postat av: Krille!

Tack du! :) Jag blev faktiskt väldigt nöjd!!

Postat av: Evelina

Ja, koss' i take', sikken fin tårta kerille.blogg.se



Förmodar att du bjuder mig på en sådan imorgon? :D

2010-06-07 @ 09:40:21
URL: http://lamu.blogg.se/
Postat av: Sanna

OCH god:D

2010-06-07 @ 19:23:29
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Kristian

Evelina>>>



Får du en ledig dag över så kan vi baka en! :)



Sanna>>>



TACK! :D

2010-06-07 @ 21:00:58
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback