Fem Fina Före Fulingen V.23.

1. VM-FEST

Även om de riktigt bra matcherna har lyst med sin frånvaro så är det ändå igång,
veuvuzelorna bedövar mina öron när jag sitter inne (åja, fastän det är gött väder ute) och
bara njuter av något så random som Algeriet mot Slovenien. Det händer bara i VM.

Precis som i VM 2006 så är öppningsmålet också sjukt snyggt.
Då, Lahm.
Nu Tshabalala. Vilken kung.
Bafana Bafana.



2. VM-TIPSET

I Aftonbladets drömelva går man bara och väntar på att transferfönstret skall öppna.
VM-elvans hemsida har krashat pga. för hårt tryck.

Mitt VM-tips fick tillslut ihop 47 deltagare och efter 5 spelade matcher leder
Adrean Lindblom och Elton Eiransson på full pott.

Att få nörda sig i tips och fantasyspel är underbart!



3. HÄROMDAN

Sjukt dålig. Sjukt bra.



4. MER GRAPEFRUKT/PASSION

Mycket god saft! Mycket pra! Sommar!



5. SOMMARFEELING

När Champot och Zeema bara råkar stanna över till halv 4 på natten.
När Hampus lovar Linn att inte ha sönder något glas den här gången
och 2 timmar senare, hyfsat nykter förstör ett glas.
När "-Vet du var fjärren är?"
"-Nej, har du kollat i Hampus?" är kvällens citat.
Då är det sommar.

F. LÖRDAN

En sjuk flygtur.

En sjuk match.

Inte den bästa lördagen hittills!


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha! Det va ju jag som sa det där! :P

2010-06-15 @ 09:04:14
Postat av: Krille!

Jajjemän!! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback