Fem Fina (personer) Före Fulingen V.24.

1. DANIEL WESTLING

Han är inte bara en skuldsatt finansintresserad Ockelbosork som fixat sin framtid genom
att gifta sig med vår kronprinsessa. Han är också killen som kommer undan med att klä ut sig
till Boxer-Robert på sitt eget bröllop, tv-sänt med miljoner tittare. Då är man kung!



2. MALOU VON SIVERS

Mina mornar börjar med att jag gör frukost, sätter mig vid tv:n och slår på "Efter 10" med
Malou Von Sivers, ja vad tusan, klockan 10 en förmiddag går det ju ingenting vettigt.
Sen blir man kvar i soddan framför datorn och Malou guidar en igenom musik, böcker och livet
medan man scannar nätet innan man äntligen får se fotbolls-VM efter lunch.



3. MEDIAMARKT-TYSKEN

"Bollen schkall vara runt"
"Ölen skall vara schtooor"
"Och prizerna...scheissebilliga!"



4. WAYNE ROONEY

Inte för att jag på något sätt gillar honom utan tvärtom.
Jag HATAR Wayne Rooney.
Han är ful, dum, aggro, en evig förrädare och en fröjd att se. När det går dåligt för honom.
O är det någon som det har gått kasst för den här veckan så är det lille Ronny.
Utbuade mot Algeriet efter 0-0, vad trodde han själv?

Hade jag lagt 50´000 på att åka ner till Sydafrika och sett mitt landslag England med världsstjärnor
på varje position spela 0-0 mot ett Algeriet där ingen vet vem någon är. Nog fan hade jag buat då!

 

5. KNUT KNUTSSON

Satt i soffan häromdan och höll på med datorn och vanligtvis så brukar jag ha
på något som jag gillar på TV:n i bakgrunden. Men den här gången så hade jag
Knut Knutsson och jag orkade inte byta.
Men ju längre jag lyssnade på Knutan mer insåg jag att han faktiskt är kung.
Han kan. Han är soft.



F. GOTLANDSREPRESENTANT GYNNING

Var det TV4 som skulle ha en liten serie från Gotland?
I vilket fall så var det med Carolina Gynning och Alexander Schulman.
Schulman får väl vara okej, han har ju varit lite på Gotland från och till och bor ju här någon
dag om året i alla fall men Carolina GYNNING!!!?

Representera Gotland?
Vet hon ens var Gotland ligger?
Gotland? Gynning?
Nej jag blir bara ledsen... kunde inte Gry Forsell fått jobbet?


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag fattar inte... är inte Rooney en fuling?!

Postat av: Krille!

Nja, i vanliga fall kanske, men när det går dåligt för honom så uppfattar jag inte det som något negativt utan istället positivt. Därför är det på den positiva sidan...:)

2010-06-22 @ 23:04:09
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Sanna

ååååååkej!:)

2010-06-23 @ 12:56:26
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Sanna

Fast, du kan ju inte tycka att de är bra när de går dåligt när de går dåligt för honom, eftersom du har honom som målkung?!:P

2010-06-23 @ 12:57:19
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Krille!

Jo jag har iofs. med honom men jag gillar ändå om det går dåligt för honom!

2010-06-25 @ 08:07:17
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Gynning+Gotland=Batan

2010-06-29 @ 22:05:18
Postat av: Krille

hahaha

2010-06-30 @ 15:15:31
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback