Veckans film V.22.



Veckans film V.22 - Sherlock Holmes

Den mytomspunne karaktären Sherlock Holmes får i Guy Richies regi en
väldigt tuff actionattityd och jagar Lord Blackwood i 1800-talets London. Till sin hjälp
har Sherlock (Robert Dw Jr) sin trogne kollega Watson (Jude Law).

Detta är en grym späckad actionfilm som också tilltalar din intelligens och ditt tänkande sinne.
En bra comeback av Guy Richie som bl.a. också gjort "Snatch".
Inget att snacka om, bara att se!

SHERLOCK HOLMES FÅR EN 5:A.

Det betyget satte jag dock på MZ efter att ha sett den på BIO, men nu när jag
såg den en andra gång hemma på tv:n så var den inte lika stark...


Kommentarer
Postat av: emma

hemma hos mina föräldrar i deras tv rum får den en 5a av mig med:) men det är ju nästan bio, saknar bara popcorn maskinen:)

Postat av: Krille

Hehe. Gött, då är jag inte ute och cyklar alltså! :D

2010-06-07 @ 21:01:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback