FFFF V.10

1. BALLERINA KLADDKAKA



Jag var skeptisk i början, smakade inte så mycket och torrt var det.
Men sen var jag tvungen att testa med mjölken.
Sen var det kört...
Ett helt rör gick åt för det var bara att lasta in en efter en, runt 6 sekunder
i mjölken och sen var det en mjuk djävulsgod klump att avnjuta.

2. ALLSVENSK START/ELITSERISKT SLUT

Dags för den härliga övergången mellan vinter- och sommarsport.
Fotbollsspelarna börjar harva runt på våra 11-manna-åkrar och hockeylirarna
är äntligen färdiga med det där tradiga "grundserien" och går nu in i slutspel...
Dessutom har Djurgården för första gången på länge en seriöst bra chans att
slåss om SM-guld. Då förstod ni som är insatta att jag pratar om hockey såklart!
Detta gillas!




3. OSCARSGALAN.

Superbowl, OS och nu Oscarsgalan.
Det är något speciellt med att sitta uppe och självdö av sömnbrist för tv.
Årets Oscarsgala var inte lika bra som förra året men är ändå värd att
nämnas på en tredjeplats. "The Hurt Locker" blev årets stora vinnare
vilket av mig får betraktas som wierd men "bättre än att det blev Avatar".



4. MOVIEZINE

Sveriges bästa filmsida enligt mig.

Klickar du in på en film har du reccension, betyg, skådespelare, andra mediers betyg,
dina vänners betyg, "hur troligt" det är att det är en film för dig (baserat på vad du röstat förr),
trailer, filminfo, medelbetyg bland moviezines medlemmar, kommentarer från andra användare
och faktiskt lite till...

Det bästa är att du inte behöver registrera dig alls, bara att logga in med ditt Facebook-konto!



5. ETAGES VECKOBREV PÅ FB.

Det är helt otroligt hur svårt det är att motstå att gå till Etage 5 gånger
i veckan när man får veckomenyn på facebook. Bra reklam! 
Hela veckan är det rätter som får det att rinna ur munnen ner på soffan.
Tyvärr så är matlåda det enda alternativet för mig på Shell, men
annars hade jag nog ätit ihjäl mig hos Janne Sandberg.

F. Melodifestivalen.

Lyssnade live igår på jobbet och har sett lite idag medan jag suttit vid datorn.
Och det är inte speciellt bra... så är det bara.

Och inte är det kul heller, inte ens Björn Gustavsson var rolig.
Det bästa var när det tog slut enligt mig...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback