FFFF V.12

1. V-Å-R!

Jag tror det var i fredags som man inte kunde gå ute med jackan på.

We love!

Sen drar vi fram klockan, sätter på sommardäcken har plötsligt fotbollsträningar i dagsljus.

Me love!



2. MAN-GO-RAJA

Den fantastiska såsen går att ha på allt.
Vad man än har i matlådan på jobbet så kan man alltid
bättra på det med lite mangoraja!



3. LINN-GOES-EXTREME-HOME-MAKEOVER

Okej, vi har inte rivit en bärande vägg, kaklat badrum eller borrat bergvärme.
Men jag gillar att Linn drar igång lite projekt här hemma ibland så det blir
lite förändringar då och då och inte tråkar ihop sig.

Nu var det hörnan i köket som fick sig en omgång.

4. SODA-STREAMAD-MUST

Fick en must-smak i julas.
Och vips!
Nu är den högaktuell. Smakar precis som Apotekarnes också. Typ.

5. BUBB-EL

Det finns många anledningar till att Visby Träningscenter är bättre än mitt förra gym.
Men en av dem stavas "Bubbel".
Att hoppa i jacuzzin efter träning är klart värt en plats på veckans lista!



F. HEMSE I DE-EM

DM har smygstartat och det är nice.

Men att komma med 9 man till första tävlingsmatchen för året...
Vilket resulterar i torsk med 14-0...
Det känns inte så seriöst...


Kommentarer
Postat av: Ingela Rotsjö

"killarna i bubbelpoolen va inga bekanta till mig iaf. hahahahahaha



Ha det gott

Ingela

2010-03-30 @ 10:28:52
Postat av: niklas

17-0 ;)

2010-04-01 @ 00:54:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback