Fem Fina Före Fulingen V.17.

1. PREMIÄRSEGER

Hade redan skrivit förra veckans lista när vi hemmaslog Örebro SKU.
Det var en skön seger på alla sätt och den har gett extra energi under veckan.
I går var det Nyköping BIS borta där vi fick med oss en rättvis pinne (1-1) och
fyra poäng på 3 matcher är en bra inledning! Bättre än förra året!
Nya tag mot Enskede nästa vecka på Vallen!


2. HP NX6325 MED AVAST!

Den har legat nere i snart en månad. Död? Tillslut?
Nej, då plötsligt reser sig min HP 6325, skaffar hem det gyllene gratisvirusprogramet
"Avast!" och plötsligt levererar den till fullo igen. King of computers!



3. ROBYN - FEMBOT

Låten har legat på Spotifylistan nu ett tag, men på senaste har jag insett
hur grym den faktiskt är. Robyn är kanske Sveriges bästa kvinnliga soloartist?
Nya albumet är skönt, några låtar är åt skogen, men några är tipptopp!



4. SENNHEISER CX 300 II

Kände att det var dags för ett par kloka hörlurar för en gångs skull.
Nu är det helt ny musik, helt ny stämning, helt ny känsla i I-poden.
Man hör inget utifrån, mycket bas och kostade en 300-ing.
Tackar!



5. LOST SÄSSE 5

Fick hem Lost Säsong 5 i brevlådan i veckan eftersom jag och Linn en gång var besatta
men sen glömde bort serien och nu ville in i femmans vridna säsong en gång till.
Som sagt, vridet, men underbart!
Man kastas hit, dit, tillbaka i tiden, fram i tiden och mycket sjuka saker händer.
But we love it!



F. ZLATAN & JAG SJÄLV

Zlatan gör en Marián Hossa och byter Inter mot Barcelona för att vinna
Champions Leauge och åker ut mot just Inter. Classic. Hossa förlorade
Stanley Cup-finalen 2008 med sitt Pittsburg mot Detroit. Efter säsongen gick han över
till Detroit, men i finalen året efter möttes Detroit och Pittsburg igen, och då vann
naturligtvis Pittsburg. Classic!

Dessutom är ju Zlatan utom all form och petades igår i förmån för Bojan.

Jag själv får väl ta på mig mitt bedrövliga kortspel på båten där jag rasade igenom
efter en stark inledning. Tänkte att jag får nämna det så Widin blir glad.


Kommentarer
Postat av: widin

tack krille nu behöver ja inte fixa en egen blogg att skriva det i;)

2010-05-02 @ 15:27:49
Postat av: Krille

Hehe, Varsågod! :)

2010-05-02 @ 18:23:05
Postat av: Gustav

De e ju ganska skickligt av er att bara få tre poäng efter en seger och en oavgjord...

Postat av: Kristian

äh... du är så petnoga!

2010-05-02 @ 19:22:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback