Fem Fina Före Fulingen V.18

1. NY KAMERA

Äntligen är den här, starkare, fetare, snabbare och tåligare.
Har dock inte hunnit fota så mycket, har varit en busy helg men det kommer
och tillsvidare så är jag mycket nöjd.



2. LÄKEROL AFRICA

3 nya smaker, alla med lakrits! Dessa är farliga och kan
leda till att man börjar äta dem som godis. Speciellt Elefantasken.
"-Mamma, smakar den här giraff?" fick jag höra från ett litet barn i fredags.



3. IRON MAN 2

Uppföljare är uppföljare och den är i mitt tycke inte lika bra som ettan.
MEN! FET!
Awsome action i två timmar!



4. KERILLE.BLOGG.SE ETABLERAR SIG I KINA

Den senaste månaden har Kina dykt upp bland länderna där
Kerille.blogg.se lästs. Jag antar att det bara är en person som läser men
det är dock det.

5. SUPERSUGEN

Var tvungen att se Supersugen igår. Klassiker!



F. LADY GAGA

Till en början kan jag säga att jag hatar Lady GaGa, hon är sämst.

Men när hon nu gjort en låt som är helt okej när man hör den på I-poden, ja jag kan till och
med sträcka mig till att den är bra, ja vad får man då se på MTV?
Jo den sämsta musikvideon som någonsin har producerats in time and space.
VRÅLKASS.
Men här bjuder jag på den, varsågod, den extremt fula offeciella musikvideon till Telephone.

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback