Fem Fina Före Fulingen V.19.

1. EDDIE IZZARD / COMEDY CENTRAL

Råkade slå på tv:n när jag kom hem igår.

Ångrar det inte en sekund. Comedy Central!
Dem har Stand-up Saturday och där dök det upp en skön snubbe,
Eddie Izzard och hans "show" Glorious från 99 tror jag. Riktigt roligt faktiskt.



2. BALKONG I EKEBY

Sjukt soft ställe. Balkongen i Ekeby.
Lite tårta, lite Oboy och lite gassande värme.
Lite gitarr och lite sång.
Lite vänner och lite tid.

3. NÄRBODI

Var ute och släppte av ett gäng på golfgreenen i När när jag
blev fruktansvärt hungrig och svängde in vid Närbodi för att köpa
potatissallad och rostbiff. Och gissa?
Närboudi hade superrea på just rostbiff och potatissallad.
Awsome!



4. TENNISNÄT

Åhhh... jo!

Tennisnäten är uppsatta vilket bör innebära årets första utomhusmatch
inom kort. Kanske ett par slag ikväll om vädret bjuder till!

5. DUSTINHOME

Har alltid varit
Dustinhome trogen.
Kommer fortsätta vara.
Nu bjöd dem på ett kanonerbjudande på HTC Hero, årets telefon 2009.
Taget!



F. HOCKEY- OCH FOTBOLLSVM

Ärligt? Vem fan bryr sig?
Visst kan det vara kul att se lite hockey men när det har varit OS samma år så lägg ner VM.
Inget lag är ordinarie.
USA åker nästan ur.
Danmark vinner hela skiten.

Sverige lär inte vinna heller, med tanke på att de 20 bästa svenska spelarna saknas,
men mig gör det detsamma...



Dessutom börjar det gå upp för en att det kommer bli en grym fotbollssommar med VM.
Och Sverige är inte ens med...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback