Fem Fina Före Fulingen V.20.

1 HTC HERO

Min nya vän, min nya skatt. Min penisförlängare!
Jag kommer nog aldrig gå tillbaka till en "icke-smartphone" igen frivilligt, det är sån
skilldnad i möjligheter och teknik. Frågan är bara hur länge touchen håller och om jag kommer
behöva ladda den två gånger om dagen. Annars; AWSOME!



2 CHAMPIONS LEAUGEFINAL

Årets näst största fotbollshändelse efter VM i Sydafrika.

Bayern - Inter.

Det bästa med den finalen är att man inte hejade på någon utan kunde njuta av matchen.
Skoj att vem som än vinner tar en "trippel" och skrällvinner CL.
Real, Barca, Manchester, Chelsea och verkligen inte Liverpool.
I år är Inter och Bayern bäst i Europa, så är det bara!

3 SOMMAR

Det är klart nu, den är här för att stanna!
Shortsen, sena kvällar, varma jobbdagar, kokheta träningar i t-shirt.
Ska bara ta min första glass på glassmagasinet sen är vi igång på riktigt!



4 CREPERIET

GOTT!

Det räcker väl?

Annars är det mysigt, bra folk och EXTREMT god lemonad också!

5 DEBUTSPELNING

Gjorde personligen min allra första spelning med vårt
hittills odöpta band i Klintehamn City.
I sommar drar vi ut på turné.
Sjukt värt!

F FÖRSKYLD/STUDENTEN/BRÖLLOPET

Överallt ser jag skiten!
Varje dag i dagstidningen.
Extrainsatta månadstidningar.
Tv-show.
Souvenirer över hela bromma flygplats.
Det har gått ett par steg för långt!!!
Lägg ner det kungliga bröllopet, ingen bryr sig!

Studenten...Igen...Ett år till har gått och nu är det 3 år sen man själv
var där. Ångesten blir större för varje år! Kommer man sluta bry sig tillslut?

Småförskyld under lördagen och snoren bara rann..
Torkade och torkade och torkade...
Fy fan!


Kommentarer
Postat av: champot

När ska jag få vara med och leka med dig och jocke och alla grillningar?

Postat av: Krille!

När du kommer hem!??!?!?!!?!???!?!

2010-05-23 @ 10:02:51
URL: http://kerille.blogg.se/
Postat av: Ankie

Din moster gillar kungabröllop och ser fram emot den 19:e!

2010-05-23 @ 11:39:35
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

VISST GILLAR DU SKOR, speciellt om det är GRATIS!? Spana då in detta inlägget för ett superbra tips :D --> http://ceciliesjostrand.blogg.se/2010/april/nagon-som-vill-ha-gratis-skor.html#comment

2010-05-23 @ 11:56:22
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Victoria

2010-05-23 @ 12:02:32
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Krille!

Ankie>>>

Det blir säkert jättebra, och jag lär säkert se det också!



Cecilie>>>

Jag hatar gratis skor!



Victoria>>>

2010-05-24 @ 09:14:15
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback