Fem Fina Före Fulingen V.21.

1. MORSANS DAG

Det har varit en fullspäckad söndag.
Men den blev riktigt trevlig faktiskt.
Gav mig på att baka en smörgåstårta också, bildbevis kommer!

2. COMEDY CENTRAL

Jag har en ny favoritkanal.
Stand-up Saturday är en given succé.
Denna vecka var det tilll och med Stand-up-weekend.
Men sen bjuds man på mängder med South Park och klassiker
som King of Queens och Tredje klotet från solen.

Comedy Central!


3. JAG HAR VARIT I ALLA STÄDER

Den har legat etta på Media Player-listan.
Legat på Spotify-playlisten.
Och gått varm i I-poden.



4. EXTRA MINTCHOKLAD

En halstablett med smak av mint och choklad och som har
lite chokladsås i mitten, skumt?
Ja.
Beroendeframkallande?
Ja.




5. DET REGNAR KÖTTBULLAR

GRYM!



F. GÖTA KANAL 3

Faktum är att jag inte har sett den... än.

Men folk kommer in och öser skit över den och nu måste

dem lägga ner den där skiten. Lika värdelös som "vi hade iaf tur med vädret 2".

 

Och nu hörde jag att dem planerar för en Adam och Eva 2 med

Josefin Nilsson och Björn Kjellman...

Våga vägra svenska uppföljare på filmer som är avslutade kapitel.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback