Dagens I-landsproblem

Videogruppens vägnar äro outgrundliga.
Ena veckan en halvbra film och tre kassa.
Andra veckan tre kassa och 9 potentiella...

"The Blind Side" med Sandra Bullock, mycket bra film. Skulle kunna ha sett den igen.
"Nine", oscarsnominerad gånger 4 i år, ett givet val!
"The invention of lying" som jag varit sugen på sen jag såg trailern för ett halvår sedan. Grym idé!
"Wall Street" med Charlie Sheen.
"Hush" en BRA (?) skräckfilm?
"The last song" som Addie Kraft rekomenderat.
"Harry Brown" med den grymme Michael Caine från "The Prestige".
"Hemligheten i deras ögon", oscarsvinnare för bästa utlänska film i år.
"Brooklyn's finest" med Don Cheadle, Wesley Snipes och Richard Gere.

Och medan jag höll på upptäckte jag att en av de tre jag sållat bort som kassa var
"Peacook" med en av mina favoriter "Ellen Page", så helt plötsligt 10 att välja på...



Dagens I-landsproblem...

Kommentarer
Postat av: Linn

Det var ju faktiskt lite kul med en ny komedi-idé!! :) Invention of lying pratar jag om nu då :P

2010-09-08 @ 08:32:36
Postat av: Krille

Aa, mycket säregen film men rätt skön :)

Lite besviken på mig själv dock att en bara såg 1/10! ;)

2010-09-08 @ 11:43:08
Postat av: Linnsey

Mmmm, kan tro det, du som annars brukar beta av alla sevärda filmer på tisdagkvällar/onsdagsmornar. Bara att bita i det sura äpplet och hyra dom istället ;-)

2010-09-08 @ 12:37:28
Postat av: Krille

Ja, vi får se två av dem i alla fall... tids nog :)

2010-09-08 @ 16:29:44
Postat av: kraftis

vadå? Gilla du inte filmen??? jag tyckte den var bra, på ett annorlunda sett

2010-09-09 @ 21:45:06
Postat av: Krille

Naj du den fick en 2a... gillade den inte nått mer än att lillebrorsan var skön!!! :)

2010-09-09 @ 23:33:19
Postat av: evelina

hahahaha.... the last song? han äär ju för söjjjt den däre adde..

2010-09-10 @ 10:32:18
Postat av: Kerille

Söt... JA!

Men film, det ska han nog lämna över till dem som kan det ;)!

2010-09-10 @ 19:23:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback