Fem Fina Före Fulingen V.35.

1. RESFEBER

Nå så in i vassen!
Läser, googlar, maps:ar, resedagbokar, drömmer, flummar runt.
Räknar ner dagarna... tillsammans med 3 andra resfebriga!



2. SERIESEGER I NÄR

För första gången i historien åkte jag ut till Närs fotbollsplan.
Hem åkte vi inte bara med en vanlig seger.
Utan en serieseger!
Gött!

3. TIGHTA TILL TABELLEN

Dagens seger över FOC Farsta var urskön och tightade till striden i botten till det yttersta.
2 poäng upp till kvalplats nu med 4 matcher kvar...

4. OLW:S NYA KAMPANJ

Kul idé, sjyssta smaker!
OLW börjar snart sälja 3 stycken av vanliga svenskar önskade
smaker. Wilda western BBQ, Mayo/Pickles och Pizzasmak.
En reccension kommer!



5. JIMS VÄRLD

Comedy Central är en grym kanal och nu har jag och Linn börjat titta på Jims Värld.
I början tyckte jag det var lite halvskit, men nu börjar jag komma in i det...
Jo nu älskar jag det kanske till och med, i alla fall Andy...



F. ROOONEY AGAIN

Vad är det med stjärnorna och otrohet/prostution alltså?
Tiger Woods.
John Terry.
Hela Frankrikes fotbollslandslag.
Och nu Shrek himself.
Pinsamt ju!


Kommentarer
Postat av: Öwelina Luma

wowowowow, jag får ju också resfeber bara av att läsa om ERAN RESAA!!!! vilket datum är det spikat nu igen?

2010-09-06 @ 11:32:35
Postat av: Kristian

18 oktober är det "hej då Gotland"!..... :)

2010-09-06 @ 17:03:04

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback