Fem Fina Före Fulingen V.37.

1. LINN SJUKMAMMA

Riktigt snäll har Linn varit och matat mig med Alvedon och vatten!

2. 30 DAGAR KVAR

...och nu har vi faktiskt börjat packa, lite "resfebrigt" men det gick inte att hålla sig längre!
Hur många strumpor?
Hur många kalsonger?
1 par shorts?
Strunta i rakapparaten?



3. SONY BRAVIA

Efter 2 hela dagar på soffan så har vår nya TV fått göra skäl för pengarna
mer än någonsin. Jag har scannat av alla program, alla kanaler och har en kontenta.
CNN är underskattat!



4. 11:E TIMMEN

Fick se Peter Settmans valprogram på fredagen och det var grymt!
Messias Hallberg var underbar och intervjuerna var assköna.
Synd att man missat det förut...



5. VALET

Har från torsdagen börjat sätta mig in i valet och det blir mer och mer intressant.
Jo, jag tycker nog t.o.m. att det skall bli spännande i morgon när det skall avgöras.
Skall bli spännande att få gå och rösta för första gången också...



F. SJUK

Sjuk suger.
Har liggsår från soffan.
Fyrkantiga ögon.
Och Linn tycker säkert att jag är lika rolig som sandpapper på toasitsen.
Sjuk suger.


Kommentarer
Postat av: Linnsan

Du är inte alls tråkig, det är ju bara skönt att för en gång skull få ha dig hemma utan att du drar iväg på massa fotboll och jobb :D

Puss

2010-09-18 @ 21:16:55
Postat av: Sanna

Sjuk suger, sjuk suger, SJUK SUGER!

Postat av: Anna

Men, har ni köpt ny tv igen???

2010-09-24 @ 17:26:34
Postat av: Krille

Haha, nää? Har bara inte utnyttjat den så flitigt som under sjukdomen! :)

2010-09-24 @ 19:50:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback