Fem Fina Före Fulingen V.38.

1. GRAND THEFT AUTO IV

Vad gör man när man inte orkar sig längre än till soffan?
Man skriver ut "The 100% checklist" och bara nördar ner sig i det bästa spelet ever...



2. FG86

Säkrar årets guld i den sista omgången idag!
Får även göra det hemma på Fardhems IP!
Bättre än så kan man nog inte ha det en så här grå och tråkig söndag.
Och gör inte FG det... då är årets vändning ett faktum!
GRATTIS!

3. 22 DAGAR

Börjar det bli tjatigt?
För mig blir det bara bättre och bättre och nu börjar lite hostels att hamna på plats.
Boende i Krugerparken är fixat, 3 dagars safariboende!
Vår första stad heter Sabie och inte långt därifrån ligger Graskop där dem har världens största "swing".
Annie har nu fått en manisk ideé om att hon skall göra det här hoppet och... ja... jag får väl tänka på det...
Hade ni gjort det?



4. MIND OF MENCIA

Trodde först det var en vanlig halvkass stå-upp-are, men den här frispåkiga
mexicanska galningen med ett eget tv-program, han var riktigt rolig!



5. KAMERAABSTINENS

LINN fick helt plötsligt en knäpp och blev sugen på en ny kamera, en liten kompakt
äventyrskamera att ha under vatten. Finns det något bättre än att surfa runt och nörda sig i teknik?
Skulle vara GTA då...


F. INGEN TRÄNING

Nu börjar jag få abstinens...


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kommer ALDRIG n å g o n s i n hoppa ner där! Finns inte på världskartan!!!

Men canopyn gör jag gärna :D



Alltså, jag är SÅ glad att du tycker om att surfa runt och nörda dig i teknik, för jag avskyr det!!! :P

Men en liten undervattenskamera ska vi ha!! :D

2010-09-26 @ 20:43:42
Postat av: Krille

:)

2010-09-27 @ 09:43:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback