Oscarsgala 2011

Oscarsgalan 2011 väntar runt hörnet och nomineringarna är släppta.
För mig och Linn innebär det i år 32 nya filmer att se innan James Franco och Anne Hathaway sparkar igång galan den 27 februari. Troligtvis missar vi den tyvärr i år since were in U.K then. Men men, enligt traditionen måste vi i alla fall försöka att se en drös av filmerna.

Inception (8 nomineringar och 8:a på IMDB), Black Swan (5), Alice i underlandet (3), Salt (1), The Wolfman (1) och Iron Man 2 (1) kunde vi bocka av direkt med Inception som min stora favorit. Har svårt att se att någon film kan överträffa den i år. Dock är
"The King's Speech" den film med flest nomineringar (12st).

Igår tog vi tag i favoriten i kategorin "Bästa Animerade Film", Disneys "Toy Story 3".
Den var väl inget speciellt (en trea kanske) så kanske kan det bli Dreamworks tur i år med "Draktränaren". Återstår att se om den är något att hänga i garderoben...

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Gustav

Om ni behöver hjälp med att se någon film så finns vi här! Om inte Emelie jobbar..

Postat av: Universal Digest

Hej,



Tänkte se om du är intresserad av ett litet förslag. Fann ingen mailadress att skicka till, så vi hörde av oss här.

Kontakta gärna oss på [email protected].

Så kan vi berätta mer!



Mvh



Recruitment

Universal Digest

2011-02-06 @ 05:10:15
Postat av: Krille

Gustav>>>



Bra att ha i bakhuvvet, ska väl komma igång nu i veckan som kommer! :)

2011-02-06 @ 11:57:07
Postat av: Simon J

Black Swan var för mig bättre än Inception.

2011-02-07 @ 12:07:03
Postat av: Kristian

Ja, smaken är som baken, tyckte själv att Inception var en av de bästa filmerna jag sett! :)

2011-02-07 @ 20:08:14
URL: http://kerille.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback