Läsarkommentar

"är inte skylten houbrgen 176 fel. Står ju fårö fyr 1 d'rifrån men ifrån hoburgen är de 176 till fårö fyr?? hur ligger de till igentligen kerille?!"

/Widin



Eftersom jag sällan får konkreta frågor till bloggen så bestämde jag mig för att suga in den här frågan, smaka på den lite, spotta ut, gräva, spekulera och analysera. Jag ringde därför till Hoburgsgubben eftersom han borde veta men han var mitt uppe i ett "nosejob" som sen skulle plåtas av massa japaner så han ville inte prata.

Och där satt jag, utan svar, kände mig lurad på min resa från norr till söder. Lurad på en kilometer.

Men då ringde Pigge Werkelin som tydligen är en frekvent läsare av denna blogg och som även verkade ha lösenordet och visste vad jag letade efter. Han berättade att han lånat 1 km Gotland till sina "drömstugor"...

Så svaret var ganska enkelt min käre Widin; Det är Pigge som har den sista kilometern!






Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback