TIA -10

African Month på Animal Planet och att bläddra i en 7000 bilder stor mapp full av minnen från Sydöstra Afrika får mig lycklig. Samtidigt gör det lite ont. Kanske gör det ont för att man längtar tillbaka så hemskt. Kanske gör det ont för filmen inte inte är färdigställd så att man kan kolla på den när man får flashbacks!

Så Jocke och Annie. Innan det har gått 1 år måste filmen färdigställas!!!??? :)

Här är ett par favoriter jag hittade när jag bläddrade. Rent fotomässigt. Ljuset. Färgen. Eller nått.



Krugerpark, South Africa.


Krugerpark, South Africa.


Tofo, Mozambique.


Likoma Island, Malawi.


Krugerpark, South Africa.


Krugerpark, South Africa.


Krugerpark, South Africa


Krugerpark, South Africa.


Liwonde NP, Malawi.


Kommentarer
Postat av: Evelina

love it!

Postat av: Ulf

Läckert!!!

2011-05-14 @ 14:59:53
Postat av: Linn

u n d e r b a r t !

2011-05-16 @ 15:08:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback