Dalhemsdebut.

Debut i Dalhemströjan idag, det hade jag aldrig kunnat tro för 5 år sen. Hursomhelst två sköna segrar över Levide IF (8-1) och Visby AIK (6-3) i den så mysiga Hemsehallen. Förutom ett väldigt irrigt spel då vi hamnade i underläge i bägge matcherna så bjöds publiken på stundtals mycket vackert spel och dessutom drömmål från Jocke Persson och Jimmie Björklund. Publiken fick också känna på heta känslor i den sista matchen mot AIK där det svängde ordentligt och frisparkarna haglade.

Jag fick göra en hyfsat tråkig pytts i Levidemålet i debutmatchen, men den räknades den också! I övrigt tror jag FC Gute har slaktat sig fram i den andra gruppen och vi har allt i egna händer inför den tredje och sista omgången nästa helg...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback