Vår svenska hjälte idag tydligen...

Vi som gick in med inställningen att Sverige omöjligt kunde vinna mot Holland igår... ja vi mår kanske allra bäst idag. För även om Holland saknade en dröse grymma spelare och egentligen bara hade sin svit att spela för så gjorde Sverige en grym match. Ja Holland också för den delen. Jag kan nog inte komma ihåg när jag såg en BRA fotbollsmatch, där Sverige stod på ena sidan, senast.

Jag behöver väl inte skriva något egentligen, ni var alla där, det räcker att jag nämner,
Källström, så minns ni den bästa frisparken sedan Taco-Anders mot Argentina 2002.
Elm, så minns ni det som kunde blivit den bästa frisparken sedan Kongo-Kim mot Holland 2011.
Elmander, så blir man nästan själv trött av alla dem kilometrarna han älgade fram. Matchens lirare.
Lustig, så minns ni en halvkass ytterback som glidbröt ett-i-ett och inkastade sig till en stormatch.

Men ändå är den här killen hetast idag:



Nu är frågan om man inte får börja fundera på att bege sig till Polen nästa år!


Kommentarer
Postat av: sanna

Grym intevju! grymma intevjuare!

2011-10-12 @ 13:34:12
Postat av: Krille

hahah verkligen!

2011-10-12 @ 13:57:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback