FG Fardhem IF 86 gör det ospännande spännande.

Man måste bara älska Fardhem 86 för deras sätt att fixa till en oerhörd spänning på en död serie, traktorserien som återuppstått från de döda och helt kastats om. För är det inte helt plötsligt ganska jättemöjligt att FG IF hemma mot Eskelhem gör fler mål än vad Visby AIK gör mot FC Gute B?

En annan teori jag vill luta mig lite mot är att Eskelhem GOIK:ers hellre ser Garda-sorkarna som segrare medan FC Gute gärna vill tvåla dit Visby AIK. Det kanske inte luktar läggmatch men i alla fall inga A-lagsspelare från Dalhem som vill spela och kanske ett par skor som ställs ut. Alltså har Visby AIK alla emot sig? Vilket iofs. skulle vara lite trist också eftersom jag tror att Visby AIK är dem som har överlägst bäst förutsättningar för division 3.

På söndag mellan 16 och 18 får vi svaret...

Dalhems uttåg ur Division 3 är både mycket tråkigt och oväntat med den trupp och den organistation man har byggt upp. Men nu har det gått som det har gått och då får Kerille.blogg.se ta upp det ENDA lilla positiva kornet som finns att plocka upp från Dalhems massaker. Det är naturligtvis att att vi får en väldigt spännande och rörig "Silly Season" med ett ihopbyggt Dalhem som ramlar ur, ett annat gotlänskt lag som går upp och ett FC Gute som troligtvis behöver fylla på med spelarmaterial...

Mina transferförhoppningar och värvningsbomber får jag dock ta i ett annat blogginlägg och som avslutning får jag istället credda det här överambitiösa YT-klippet som jag så sent som nu hittade... har man tiden och orken så...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja säga att det är fg som har störst chans i div 3! Dem har bäst defensiv bara 16 mål hittentils insläppta och lika så förra säsongen men deras offensiva spel och oförmåga att göra mål är emot dem i div 3. aik är tvärtom, ett lag med stark offensiv som kan göra mål och vinna matcherna sent, men deras defensiv är inte bra!! därför tycker jag att fg är bättre lämpade att gå up i div 3 om dom får in några riktiga målgörare typ en öhman! det är svårare att spela in en bra defensiv under en försäsong än en bra offensiv!

2011-10-02 @ 14:25:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback