6 veckor tills dödsdansen...



Jahaja, idag är det på dagen 6 veckor kvar tills starskottet går i Stockholm Marathon 2012. Då skall jag och brorsan stå på startlinjen och känna 18 miljoner fjärilar och kanske ett kraftigt illamående i magen inför vår uppgift.

Efter en vecka i Barcelona och ett par dagars förskylning så är formen rent ut sagt usel. Till råga på det så har ju Pontus på 1 år utvecklats från intresserad till manisk och är nu inte möjlig att slå. Detta känns väldigt bra eftersom jag nu bara tävlar mot mig själv och skall kolla om det går att släpa runt en riktigt usel löparkropp i 4,2 mil för egen kraft.

Nu får det bli 6 vita veckor med bättre kost och mer träning! Tjoflöjt.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback