Barcelona i Kjells tecken.

BARCELONA HAR LEVERERAT!

8 fantastiska människor i en trea på Diagonal strax intill Sagrada Familla.
Varma dagar fulla med strosande längs
La Rambla, Barceloneta eller random parker.
Massor av hacky sack på ställen som t.ex. Camp Nou, innuti Sagrada Familla, Arc De Triumph mm.
Ätit oss mäta på tapas.
Druckit oss vuxenyra på Sangría.

Ja fy.. jag vill inte ens se en Sangria idag!

Jag har suttit på Estadio Cornella El Prat och set Espanyol krossa Valencia med 4-0.
Jag har dansat mig svettig fram till halv 6 på morgonen på "Catwalk".
Jag har upplevt en mängd mysiga frukostar/bruncher i vår lägenhet.

Och framförallt så har vi maxxat "Kjell"-avsnitt. Sett och citerat. Ungefär HELA resan.

En helt fantastisk resa med helt fantastiska personer...
..och i sinom tid så lär det komma bilder och annat kul.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback