FFFF V.16

5. O´LEARYS

Det gamla lärkan är borta och det nya O'learys har öppnat. Öppnare och luftigare och med fler och bättre tv-apparater så var det ett steg frammåt! Akta er för Carlifornia Dream Burger som med sin förföriskt starka guaccamole ökar ölintaget med 326% enligt en färsk undersökning!




4. ELDVITTNET

Det borde vara olagligt att skriva så spännande böcker som "Lars Kepler" gör. Eldvittnet är den tredje i serien om Joona Linna och förutom att dem kan bli lite overkliga ibland så är dem otroligt spännande och bra. Riktigt intressant att dem spelar in filmer på dem as we speak!



3. FÅ TUMMEN UR ARSLET

Tillslut efter att inte ha använt den på ett år så fick jag äntligen ett ryck och sålde tvättmaskinsaset som bara stått och tagit plats i badrummet sen vi flyttade in. Ett riktigt kap gjorde jag också. Fick den urmonterad, bortbärd och 1200 spänn i handen. Tack och hej.

2. 90 MINUTER MATCH

Första träningspasset på 2 veckor efter 1 veckas resa och 1 veckas förskylning, blev en 90 minutersmatch mot Gute C. Det var grymt kul och vi spelade hem det hela med 5-2, men det kommer att kännas i morgon. Garanterat!

1. KJELL

Jag har som så många andra blivit biten och frälst av serien "Kjell". En fantastisk humorserie i korta 6-minutersavsnitt om den stora loosern Kjell, hans travtokige mamma Birgitta och hennes psykfall till pojkvän Peter. Se säsong 2 på Youtube och gör det NU!



F. COVER PÅ VENGABOYS

Vet inte vem som har gjort den (låter som Nikky Minaj) och har inte orkat kolla upp det heller men två-tre gånger har jag hört en cover på radion. En cover på Vengaboys klassiska superhit "Boom Boom Boom". Den är lika kass som orginalet men det är skitsamma, det som är jobbigt är att jag inte vill leva i en tid där 90-00-talets hits börjar göras covers på. Sluta!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback