Vem vill se en ligatvåa i vilket fall?

Vilken urbota dum människa i Barcelona kom på att dem skulle flytta ligamatchen till tisdagen istället för onsdagen så att vi som kommer ner natten mellan tisdag och onsdag MISSAR DEN!?

Jag försökte ringa min gamle vän Pep men han hade tydligen bytt till Comviq Kontant för att kunna utnyttja Amigos 200:- och ringa billigare till Zlatan för att disskutera boktips. Sen hade han ju inte aviserat det med ett sånt där smart evenemang på Facebook så hur ska man då kunna veta att någon byter nummer? 

Jaja och Messi svarar ju aldrig på luren om det inte är hans mamma, men då kom jag på att man kan ju köra den där gamla #31#-finten för då vet han ju inte om det är mamma eller inte. Mycket riktigt så svarade han varpå jag körde en fuling och låtsades vara hans mamma och bad honom koppla mig till hans chef så att jag kunde löneförhandla åt min lille sork. Den imitationen svalde han med hull och hår...

... så när jag äntligen kom fram till Pep så sa jag till honom "Pep, you old piece of filosofshit, have you never heard of the word little-saturday, its the best day to play football you bjärv!".

- "Oh Im so so so sorry I just said it as a apriljoke to the boss but he is a dry old ballhanne so he never got the joke and then moved the game to tuesday!"

-"Pep Pep Pep, do you know where you are the most stupid?"




-"Exactly!"

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahhahahaahaha!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback