FFFF V.5

5. FRIENDS WITH BENEFITS

Mys-Justin Timberlake och Mys-T70S-Jackie i en myspys komedi. Det släpps inte mycket bra filmer just nu och på en kolsvart och isfrusen onsdagskväll så var den här filmen precis lagom.



4. DEN HÄR BILDEN



3. ZEEMAS BEFORE NOON TEA AND SCONES PARTY

I en vit månad där det inte händer sådär extravagantligt mycket på byn så är Zeema en hemvändande ängel som bjöd in hela bandet på engelskinspererad mysbrunch. Stor eloge!

2. JOHN GUDETTI

Europas hetaste målsnitt, nytt hattrick mot AJAX och nu hetare än någonsin som kanidat för EM-truppen till sommaren. John Gudetti stod för 2 nya assists idag och är Sveriges hetaste fotbollsspelare just nu!

 

1. VÄRME INGÅR!

När mina fingrar inte existerar för min hjärna efter en 10 minuters promenad, när min cykel frusit fast på 1:ans växel och när snor, saliv och ögonen fruser till is. Det är då vi i alla fall numera kan vara glada över att värmen ingår i lägenhetshyran. Finally! Efter 3 kalla, dyra år!

F. SNUSARE OCH RÖKARE SOM GNÄLLER ÖVER PRISHÖJNINGEN

JA MEN VA FAN, SLUTA DÅ!!!!!


Kommentarer
Postat av: zeema

Naw, så fint med en 3:e plats! :) Halva nöjet är mitt!

2012-02-06 @ 14:49:23
Postat av: Anonym

:D

2012-02-07 @ 11:21:49
Postat av: Beccas dagbok (:

ha en bra dag :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback