FFFF V.7

5. NY BIL

Fantastiskt kul att köra bil!



4. YR-BEVAKNING

Vi hoppas hoppas hoppas på att det kan bli lite vårväder. Just nu ser det bra ut!



3. FANTA LEMON

På burk!




2. 9GAG

Wulfmorgenthaler är så 2010, här är min nya oas av humor när jag vill få mig en flodvåg av garv.
9gag är helt fantastiskt kul för oss som växt upp under 90 och 00-talet. Humorsidan består av användarupplagt material och mycket har återkommande tema och karaktärer. På sidan kan alla ladda upp bildmaterial men det flyttas upp i rang beroende på röstning. På startisidan ser du därför endast det som röstats fram.

I början förstår man bara vissa skämt men för varje gång blir man mer och mer insatt och tillslut blir man beroende! Awsome!

1. LINN SMITTERBERG ON FIRE

Min sambo och fästmö Linn är en fantastisk människa varje dag. Men vissa dagar så befinner hon sig på en övernivå som bara Björn Ranelids "Mirakel" kan mäta sig med. Bara in och dominera liksom! Ett sådant tillfälle var det i öppningen av andra serien i det täta och nervduggande födelsedagsmötet i bowling på Uncle Joe's.

Linn bara klev in och dominerade!



F. FILMER SOM "THE FORGOTTEN"

Fastnade framför en film som blev mer och mer spännande, om en tjej som verkade psykiskt störd då hon verkade ha inbillat sig att hennes son dog i en flygcrash fastän hon aldrig hade haft en son. Eller hade hon? Var allt en konspiration där psykologen försökte sudda ut hennes minnen?

Hur som helst så kastades man fram och tillbaka i en riktigt spännande timme och när det var som allra mest spännande i en liten trästuga i skogen. DÅ FLYGER EN MÄNNISKA UPP GENOM TAKET OCH UT I RYMDEN!!!

VA ÄNDA IN I FILMVÄRLDENS TARMÄNDAR?!?!?

Aliens?

Precis som "The box"...

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback