FFFF V.2

5. ALLSÅNG PÅ SKANSEN-ANTON



4. CREPERIET

På Creperiet vet man att man får grym mat, massor av mys och extrem värme!

3. FLYGRESOR.SE

Okej, jag har inte undersökt hemsidan så mycket men med en så extremt dålig och meningslös tv-reklam och med en så jobbig radiojingel så kan man inte mer än att lyfta på hatten. Många blir arga och säger att reklamen är dålig. Visst den är usel, men den fungerar också! Man diskuterar och klagar och nästa gång du skall söka efter ett flyg så kanske du kollar flygresor.se.



2. FORDON KÖP, SÄLJ, BYT-GRUPPEN PÅ FACEBOOK

På facebook finns en grupp där man kan lägga ut allt möjligt som kan liknas vid en bil. Alla snubbar i gruppen är ungefär likadanna, alla vill köpa överdrivet billigt och alla vill sälja överöveröverdrivet dyrt. Eftersom alla är likadanna så blir det rätt kul läsning i trådarna!

1. 30-ÅRSFEST

På lördagskvällen åt jag det godaste jag ätit hittills i mitt liv och det gjorde jag på en 30-fest i Etelhem. Det fantastiska helgrillade köttet, de fantastiska rotfruktstillbehören och den sjuka vitlökssåsen. En obeskrivlig succé som är solklar etta på veckans lista. Ett och annat tal, ett par oväntade presenter, band, bar och dans. Resten av festen var en succé den med!



F. BLACK SHEEP ARMS

I fredags hade vi gått genom hela stan i årets storm, exakt som i den där Whiskeyreklamen när det stormar. Precis så som i reklamen här nedan ville vi ha det, vi ville kliva in på Black sheep arms, en varm, mysig pub och äta gott och dricka öl. Men när vi ÄNTLIGEN kom fram så var det kolsvart. Stängt. På en fredagkväll! Skam!


Kommentarer
Postat av: Anton M

Gjorde samma misstag i lördags. Må de svarta får armarna brinna i helvetet!

Postat av: Krille

Exakt! :(

2012-01-16 @ 18:22:32
Postat av: Gustav

Vad är egentligen motiveringen på APS-Anton? För att du tycker han e så söt eller?

2012-01-16 @ 19:12:53
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/
Postat av: Sanna

APS-Anton är ju bara den roligaste människan i hela världen! I alla fall bredvid APS-Måns

2012-01-16 @ 20:31:13
URL: http://sannamineord.blogg.se/
Postat av: Krille

APS-Anton behöver ingen motivering!

2012-01-16 @ 23:28:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback