FFFF V.3

5. KAPTEN RÖD

Killen har släppt ett oerhört skönt album med några otroligt sköna låtar.
Att dem dessutom har sköna livekonserter gav honom både "Årets artist" och "Årets bästa Live" på P3 Guld.
Välförtjänt!





4. PONTUS MUSTAFA BJÖRKDAHL

Jag tänkte att jag skulle börja löpa seriösare i januari och har redan nu klarat av fler mil än vad jag gjorde i hela januari förra året. Ändå är jag sååååå långt ifrån Gotlands just nu mest hårdtränande löpare. Min dåre till bror har redan löpt ihop 21 mil i januari. På 22 dagar! Den som skrapat ihop näst mest på jogg.se har 12,3 mil. Jag har för längesen gett upp tanken på att ens vara i närheten av Pontus i någon löptävling i år. Jag har inte tiden, inte motivationen och framförallt inte psyket.

3. SYSTER SOL (ft Dani M, General Knas & Aki)

Här behövs inga större förklaringar, en riktigt skön låt som på alla sätt påminner om "Kapten Röd".



2. BORT MED PAJASEN

Bara en kommentar behövs; det är synd att han säkert får miljoner i fallskärm och pension och avgångsvederlag och allt vad det nu kan tänkas heta.


1. LINNS MOJITOS

Mojitos är skitsvåra, det märkte vi på nyår där vi fick dem vidrigaste någonsin efter att ha provat någon slags färdigblandat skit. Men på fredagskvisten fick Linn plötsligt för sig att göra Mojitos for real och det blev dem allra godaste jag någonsin druckit! Dem blir en hit i sommar till grillningen!



F. ICAKORTET

Om man har ICA:s vanliga kort så har man en tillgodoränta på 0,25%, en ränta som gav 3 kronor och 50 öre på dem pengar som vi hade insatta på ICA-kortet HELA FÖRRA ÅRET. Nej, det är för uselt, så nu får pengarna istället sitta på ett gratis Ikano-kort till 3,30% ränta. Det är 13 gånger bättre ränta det och dessutom dubbel bonus!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback