Tacka herren för Eurosport!

Telia skall ha en stor eloge för att ha kastat med Eurosport i kanalpaketet till vårt kvarter. Jag hade ingen aning om hur mycket jag saknat den kanalen och den har varit guld värd nu när jag suttit i soffan och väntat på att kunna gå. Idag skall jag ta mig ut och kanske försöka röra mig mer än med stapplande gång. Kanske kan jag idag börja böja på knäna utan att benen viker sig helt?

Hur som helst. Kära elektronikexperter där ute, är det värt att köpa en Ipad 2?

CdOn kan jag få en ny för 2890 kronor.
Hade ju varit trevlig i soffan istället för att böka med bärbar dator?
Vilka argument skall jag köra på Linn för att kanske lura mig till att få HENNE att köpa den för HENNES skatteåterbäring?

Hmmmm....


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback