Fem Fina Före Fulingen V.32.

1. INCEPTION

Bäst i test.
Om ni inte orkar scrolla neråt:
Varsågoda!



2. PREMIER LEAUGE

Äntligen rivstartsdags för världens bästa liga och Kerille har ännu inte kommit med några
kommentarer om detta och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för Max.
Men idag är det the real deal, för ärligt vem bryr sig om ifall Chelsea slår West B med 6-0
eller om Tottenham kryssar Manchester City för att Joe Heart gör en sjuk match i målet.

Nej, just det, ingen.

För det är idag det är intressant.

Pool-Arsenal 16´30.


 
3. ZAC I HÄSTBACKEN

Kom ner i hästbacken i tisdags och där stod Mr. Zac...
...och skulle precis börja jonglera med stora köttknivar över en grabb.
När han såg att jag tog upp mobilen och skulle ta kort så fick jag den här posen:

 

Sen fortsatte han en grymt rolig medeltidsshow!
 
4. JOHNNYS FILMFEST

Jag fick själv inte uppleva den, men det är jag också fruktansvärt avundsjuk för.
93/96 st på festen var utklädda till diverse filmklassiker och from what I've heard så var
det grymt kul. Inte ofta någon ställer till med ett sånt speciellt kalas.

Jag hade min Doktor Mugg-kostym klar också...


 
5. DEN HÄR BILDEN


 
F. YOSSI I BLÅTT

Äckligt.


Kommentarer
Postat av: hugo

Känns bra att vi kan hålla med varandra för en gångs skull.

Han platsade inte i Liverpool som kom på 4:e... eller nej, förlåt typ 12:e plats. Hur fan ska han då platsa i Chelsea?

;)

2010-08-15 @ 18:40:01
Postat av: Krille!

Jadu, han var ju totalt osynlig när han fick hoppa in mot West Brom, så jag vill trots utvisningen tro att vi gjorde bästa draken..:)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser):

Din blogg?

Din åsikt:

Trackback